基于出租车用户出行的功能区识别
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刘菊, 许珺, 蔡玲, 孟斌, 裴韬
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Identifying Functional Regions Based on the Spatio-temporal Pattern of Taxi Trajectories
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LIU Ju,XU Jun,CAI Ling,MENG Bin,PEI Tao
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表3 下车张量分解的核心张量 |
Tab. 3 The core tensor of Ds |
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| 早高峰模式 | 日间模式 | 晚高峰模式 | 夜间模式 | | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | D1 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.236 0 | 0.265 2 | 0.000 0 | 0.000 0 | D2 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.028 8 | 0.000 0 | 0.394 2 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | D3 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.171 2 | 0.288 1 | D4 | 0.000 0 | 0.240 7 | 0.000 0 | 0.012 5 | 0.001 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | D5 | 0.323 9 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | D6 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.432 5 | 0.000 9 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | D7 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 9 | 0.000 0 | 0.361 1 | 0.000 0 | D8 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.353 4 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 |
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